klant

Optiek Coppin

sector

retail

deel deze case

Optiek Coppin

brilcentrum

Haarscherpe rebranding voor Optiek Coppin.

Helemaal nieuw is Optiek Coppin niet. De brillenwinkel is al 35 jaar een vaste waarde in het Kortrijkse straatbeeld, alleen ging de zaak toen als Piets Brillencentrum door het leven. In 2020 nam Piets zoon Lander de zaak over en veranderde hij de naam. Nu was het tijd om het complete plaatje op te frissen. En die opdracht ontvingen wij met open armen in the creative club. 

website met visie 

Studio Arsène zorgde voor een oogstrelende rebranding voor Optiek Coppin. We creëerden een frisse website met sprekende beelden van Lander in actie. Een authentieke opticien met een amicaal karakter, en dat voel je als je door de website scrolt.  

grafisch ontwerp op sterkte 

Wat we nog voor onze creatieve rekening namen? Het grafisch ontwerp van de cadeaubon, glascataloog, naamkaartjes en blocnotes. En voor de deur staat een stoepbord te blinken om de permanente actie van Optiek Coppin in de spotlight te zetten. Goed gezien! 

get creativeinventiveambitiouscolourfulhappystarted
with us

wij zijn open

ma - do08u30 - 17u30
vr08u30 - 17u00
za - zoinspiratie tanken

schrijf je in op onze stoefbrief

2023 studio arsène